Newsy

Jak dobrać odpowiednią ilość kalorii, gdy biegasz i chcesz zrzucić parę kilo!

600x100-35K
Jak dobrać odpowiednią ilość kalorii, gdy biegasz i chcesz zrzucić parę kilo!

Lubisz biegać, starasz się zrzucić kilogramy? Za każdym razem kiedy biegasz nie chcesz po treningu nic jeść aby nie zaprzepaścić swojego wysiłku? Jeżeli poprzedzające zdania mówią o tobie, koniecznie przeczytaj ten artykuł.

Wiele w dzisiejszych czasach promowanych diet niekoniecznie dobrze wpływa na nasz organizm. Każdy organizm reaguje inaczej i powinniśmy dobrać indywidualną dietę do naszych potrzeb. Dlatego przed przystąpieniem do jakiejkolwiek diety powinniśmy zrobić sobie podstawowe badania pod kątem cukrzycy, tarczycy lub czy nie jesteśmy uczuleni na gluten. Jest to bardzo istotne, ponieważ przez naszą niewiedzę możemy ćwiczyć miesiącami, być na diecie a efekty naszej ciężkiej pracy będą równe zeru. Dlatego też w pierwszej kolejności warto zadbać o podstawowe badania,  kolejno porozmawiać z trenerem aby ten powiedział nam jak powinniśmy biegać, ile minut dziennie i na co zwrócić uwagę oraz wybrać najlepszą dla nas dietę. Tryb życia każdego z nas jest inny i odpowiednia dieta przy wysiłku musi być odpowiednio zbilansowana i dopasowana.

Wiele osób stosuje według polecenia dietę 1000-1500 kcal, diety białkowe itd. Jednak warto się zastanowić czy taka dieta jest odpowiednia dla nas. To, że nasza koleżanka czy kolega jest z niej zadowolony nie oznacza, że dla nas będzie równie korzystna.

Jeżeli sami nie wiemy jak ułożyć sobie dietę warto skorzystać z gotowych rozwiązań m.in Eatzone. Jest to idealny catering dla osób, które potrzebują codziennie odpowiedniej ilości kalorii aby zachować odpowiednią wagę lub ją zmniejszyć. Dzięki gotowym posiłkom nie trzeba martwić się o to, czy to co jemy ma odpowiednią ilość kalorii. W natłoku spraw może nie będziemy mieli czasu aby liczyć kalorie. Jest to doskonałe rozwiązanie dla osób, które biegają, ponieważ mogą według swojej wagi, odpowiedniej ilości utraconych kalorii odpowiednio się odżywiać.

Dania przygotowane przez Etazone są nie tylko dopasowane do naszych indywidualnych potrzeb, ale również zostaną do nas dostarczone. Oczywiście nie ma co kupować kota w worku, dlatego też Eatzone daje możliwość zakupu diety testowej w rozsądnej cenie.

Niektórzy lubią biegać „na czczo” bo uważają, że mniejsze stężenie glukozy we krwi przyspieszy im spalanie tkanki tłuszczowej oraz czują się „bardziej lekko”. Po części jest to prawda, jednak biegając „na czczo” szybciej się męczymy, a co za tym idzie jest prawdopodobieństwo, że spalimy mniej kalorii niż gdybyśmy zjedli lekki posiłek na 2-3 godziny przed bieganiem.

Osoby, które biegają powinny wiedzieć, że odpowiedni posiłek w rozsądnym czasie przed treningiem może nie tylko dodać siły, ale również sprawić, że organizm szybciej będzie spalał tkankę tłuszczową. Wielu znanych dietetyków jak również badań wskazuje, że jeżeli dostarczamy systematycznie w odpowiednich odstępach czasu kalorie do organizmu, szybciej on pracuje i je spala. Dzięki diecie Eatzone specjaliści odpowiednio dobiorą posiłek do twoich potrzeb a ty czas jaki trzeba poświęcić na przygotowanie posiłku możesz spożytkować w inny sposób.

Dla osób, które nie jedzą glutenu eatzone również przygotował wachlarz posiłków.

eatzone dieta dla biegaczy dieta przed bieganiem 2017

eatzone dieta dla biegaczy dieta przed bieganiem 2017

eatzone dieta dla biegaczy dieta przed bieganiem 2017

fot: mp eatzone

SP0217 ZANOX-BANNERS-2017500-5002 Image Banner 500 x 500