Newsy

Fashion Week w Łodzi – Totalna porażka czy początek końca..

600x100-35K
Fashion Week w Łodzi – Totalna porażka czy początek końca..

Z roku na rok coraz więcej firm różnie odbiera Fashion Week w Łodzi.

Z roku na rok, coraz częściej zdarza się, że niektórzy projektanci nie chcą wracać ponownie, aby zaprezentować tam swoje kolekcje.

Będąc w ubiegłym roku na tym wydarzeniu już wtedy nasza redakcja widziała szereg niedociągnięć. Minimalną ilość znanych projektantów, czy chociażby poziom jakości pokazów mody.

Coraz częściej na wydarzeniu ukazują się tematy i firmy, które nie mają nic wspólnego z tą branżą, czy chociażby ich poziom jest bardzo niski.

Z roku na rok ewidentnie widać, że organizator za wszelka cenę chce na tym dobrze zarobić i nie zwraca uwagi na jakość.

Jeszcze 2 lata temu zachwycano się tym wydarzeniem… Dziś ..hmmm można pojechać na Fashion Weekend do dowolnego miasta, gdzie akurat jest jakiś ciekawy projektant.

Dlaczego w Paryżu, Mediolanie Fashion Week wygląda jak wizytówka? Ludzie marzą, aby jeździć tam z całego świata. Dlatego że jest to gniazdo najlepszych projektantów. Miejsce dające przyszłość i prestiż.

Niestety jaki kraj, taki Fashion Week. Na naszym niestety trudno o prestiżowych projektantów. Nie wspominając o to, że zaproszenia są przyznawane “przebierańcom, blogerom, którzy wielokrotnie nawet dobrze nie znają nazwiska projektanta, czy jego kolekcji” zamiast prawdziwym projektantom, którzy chcą się rozwijać w tej branży, czy osobom związanym z tą branżą.

Poziom obsługi tego wydarzenia również daje wiele do życzenia.

Wielokrotnie lepsze są “weekendy” mody organizowane w poszczególnych regionach jak np. “SOPOT FASHION WEEKEND” czy “WARSAW FASHION WEEKEND” ale czy nie lepiej zebrać ich wszystkich, zorganizować profesjonalny Fashion Week W Warszawie, gdzie zjadą się największe marki z całego świata, Polski i dać specjalny program innowacyjny dla młodych projektantów? Specjalny program mentorski.

Przemielić ten “odwiedzający syf” na ludzi, którzy rzeczywiście chcą wspierać modę i szukają talentów do swoich firm. Wykorzystać potencjał jaki drzemie w tym wydarzeniu i postawić go porządnie na nogi. Czy tak trudno powierzyć organizacje takiego wydarzenia komuś kto ma “smak” i wie co to prestiż i ekonomia?

Coraz więcej negatywnych opinii na temat wydarzenia można poczytać w sieci.

Wiemy jedno, jeżeli nic się nie zmieni w tym kierunku Fashion Week w Łodzi straci prestiż na jaki pracował, a co za tym idzie sponsorów, którzy przeznaczają na to ogromne pieniądze.

SP0217 ZANOX-BANNERS-2017500-5002 Image Banner 500 x 500