Newsy

NESTEA Black Tea z dodatkiem 
EKSTRAKTU Z LIŚCI STEWII

NESTEA Black Tea z dodatkiem 
EKSTRAKTU Z LIŚCI STEWII


Stewia na dobre zagościła w domach Polaków. Do tego stopnia, że może stać się równie popularna jak niegdyś bazylia. Trudno się dziwić – ta wyjątkowa roślina jest wielokrotnie słodsza od cukru, a nie zawiera kalorii! Miłośnicy marki NESTEA już od ponad dwóch lat mogą cieszyć się smakiem swojego ulubionego napoju herbacianego NESTEA Green Tea z ekstraktem z liści stewii.

Teraz czas na kolejne słodkie informacje – ekstrakt z liści stewii znalazł się również w NESTEA Black Tea, która zawiera wyłącznie naturalne składniki i aromaty. 

Stewia – nowa bazylia
Jeszcze kilka lat temu mało kto wiedział czym jest stewia. Ta unikatowa roślina szybko jednak zdobyła popularność i obecnie powszechnie uznawana jest za doskonałą alternatywę dla osób poszukujących produktów o obniżonej kaloryczności. Coraz częściej na przydomowych bazarkach i sklepach z naturalną żywnością można usłyszeć, że „stewia to nowa bazylia”!
Co jest tak wyjątkowego w tej roślinie pochodzącej z Ameryki Południowej? Warto przypomnieć najważniejsze fakty:
  • Jest ponad 200 razy słodsza od cukru
  • Jest bezkaloryczna
  • Jest naturalna
  • Świetnie rozpuszcza się w wodzie 
  • Ma zastosowanie w kuchni – wskazuje odporność na wysoką temperaturę, można ją długo przechowywać bez utraty walorów smakowych
  • Jest bezpieczna – ekstrakt z liści tej niezwykle słodkiej rośliny od 2011 roku dopuszczony jest do stosowania w całej Unii Europejskiej
Odmieniona NESTEA
O pozytywnych właściwościach stewii, dzięki którym kaloryczność produktu została obniżona o 30% fani NESTEA mogli przekonać się wraz z premierą na polskim rynku linii Green Tea, (smak cytrusowy oraz truskawkowo – aloesowy). Teraz z myślą o tych, którzy szukają sposobów na ograniczenie liczby spożywanych kalorii bez odmawiania sobie przyjemności, marka wprowadza nową, odmienioną NESTEA Black Tea o smaku cytrynowym
i brzoskwiniowym oraz o smaku owoców tropikalnych, produkowaną z wykorzystaniem ekstraktu z liści stewii i wyłącznie naturalnych aromatów.
„NESTEA pozwala zaspokoić pragnienie i cieszyć się małymi przyjemnościami w trakcie codziennych aktywności. Za połączenie wyjątkowego smaku herbaty i owoców pokochały ją miliony ludzi na całym świecie. Co dla nas niezwykle istotne – produkt nie zawiera barwników, a dzięki nowoczesnej technologii produkcyjnej, w tym dodania ekstraktu z liści stewii, zachowuje wszystkie naturalne walory swoich składników. Łyk napoju herbacianego NESTEA to przyjemna chwila przerwy w ciągu dnia – z 30 proc. kalorii mniej!” – powiedziała Wioletta Bartosiewicz, Brand Manager NESTEA.
Coca-Cola – pionier w pracach nad naturalnymi słodzikami 
W ramach polityki społecznej odpowiedzialności biznesu, firma Coca-Cola wyznaczyła cztery filary wsparcia walki z otyłością. Są one związane z transparentnością informacji
o produkcie, promowaniem aktywnego stylu życia oraz wyeliminowaniem z przekazów reklamowych dzieci poniżej 12 roku życia. Jednym z filarów jest rozszerzanie oferty produktów o obniżonej wartości kalorycznej lub bez kalorii. Coca-Cola od 50 lat prowadzi prace nad innowacjami na rynku słodzików, by oferować konsumentom produkty o niższej kaloryczności. Ekstrakt z liści stewii to wynik ponad 25 lat współpracy The Coca-Cola Company i firmy Cargill nad opracowaniem bezkalorycznego słodzika pochodzenia naturalnego. Tak powstała Truvia™, środek słodzący na bazie ekstraktu z liści stewii.
W ofercie Coca-Cola na świecie jest już ponad 30 napojów słodzonych ekstraktem z liści stewii w połączeniu z innymi naturalnymi substancjami słodzącymi, np. cukrem.
Wszystkie produkty NESTEA dostępne są w opakowaniach 0,5 L i 1,5 L. Dodatkowo NESTEA cytrynowa i brzoskwiniowa dostępne są także w opakowaniach szklanych o pojemności
0,25 L, a NESTEA cytrynowa również w puszce o pojemności 0,33 L.

* NESTEA – w porównaniu z większością innych słodzonych napojów herbacianych o różnych smakach w Polsce

Ponizej fotorelacja z konferencji marki Nestea



SP0217 ZANOX-BANNERS-2017500-5002 Image Banner 500 x 500